Veel mensen denken dat onderzoek vre-se-lijk moeilijk is. Dat is helemaal niet waar. Iedereen doet van jongs af aan al aan onderzoek. Er zit weliswaar wel verschil tussen onderzoek van een leek en onderzoek van een wetenschapper, maar die verschillen zijn gradueel en makkelijk te leren.
In het boek Methodologie voor Onderzoek in Marketing en Management leer een methode die je in staat stelt elk onderzoek tot een goed einde te brengen. De bijbehorende terminologie leer je er als vanzelfsprekend bij.
Deze methode kun je gebruiken voor zowel kwalitatief als op kwantitatief onderzoek. En als je deze methode weet toe te passen in het vakgebied, marketing, management, reclame, verkoop, economie, accountancy, bedrijfsorganisatie en verwante wetenschappen, kun je het ook toepassen in alle andere wetenschappen. Onze onderzoeksmethode is universeel, gemakkelijk te leren en levert altijd een goed resultaat. Je kunt het boek gebruiken als beginnend onderzoeker om de onderzoeksvaardigheden te leren, maar het is ook te gebruiken als handleiding voor je scriptie of zelfs voor je proefschrift.
En als je nu denkt dat dit boek heel erg veel omvattend is en moeilijk te lezen zal zijn, dan heb je het mis. Het boek is gemakkelijk en helder geschreven en heeft een duidelijke structuur zodat het inhoudelijk en didactisch prima te gebruiken is. Ook voor zelfstudie of als leidraad voor je bachelor- of masterthesis. Twijfel je nog steeds of het boek wel wat voor je is? Bestel het gewoon en als het boek je niet bevat stuur het dan ongeschonden retour. Je krijgt dan je geld terug.
Hieronder staat wat extra informatie. Mocht je nog meer informatie willen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen mensen graag.